Sunday 14 January 2007

*Info komende gedichten*

update 7/02/07

wegens een kapotte computer, waar t verhaal gewoon was uitgeschreven niej in dichtvorm, en even een gebrek aan inspiratie zal t ng wel ffkes duren voorda deze reeks komt;) ik hoop da jullie zoveel geduld hebbe


vanaf vandaag zal k een reeks gedichten gaan posten die allemaal samen een verhaal vormen. Soort verhaal in een gedicht(en). Al deze verhalen kan je herkenen met een sterretje, zoals je hier in de titel ook ziet. Hier is een korte inleiding (int nederlands)

*later meer*

3 comments:

Anonymous said...

Vol verwachting wachten we af...
Veel succes!

Suzan said...

Nou, Rickiepicke, dan ben ik ONTZETTEND benieuwd wat er komt!:)

Suzan said...

mijn lieve, liefste schoonzoon...(ohjee..)
Wanneer komt er dat verhaalachtig. Yes, I know, ik ben ongeduldig...(en een veelvuldig ... gebruiker...) Jee doe ik het weer...